Lite dålig uppdatering idag

Blir lite dålig uppdatering i denna blogg idag för håller på och lära mig wordpress.
Är en fucking Noob på detta.
Men få fort jag lärt mig denna jävla skit så ska det flyta på som vanligt sen.
Tills vidare kan ni ju besöka min Stil blogg för lite mode tips och Outfits www.jockiboisstil.blogg.se
Jockiboi var helt enkelt för bra för blogg.se och den där jävla roland eller vad han heter som äger skiten.
Om man heter Roland borde man va minst 50år enligt mitt tycke iaf,
Och då ska man la inte äga en jävla blogg sida där 99% är under 50år.
Jaja kanske bilderna han vill åt vem fan vet:)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 kommentarer på “Lite dålig uppdatering idag”

  1. Lilli Says:

    Bra du inte gav upp och slutade iaf:)

  2. Malin Says:

    GO JOCKIBOI GO JOCKIBOI

  3. andreas Says:

    Ser fram emot att läsa denna blogg:)


Kommentera

