Varför så Oskyldig?

En sak jag störd mig på sen jag började blogga från första början är Foki.
Hon står ju och tigger kuk på alla bilder så varför inte heta ”i wanna fucki”.
Såg föresten nån sunkig asiatisk porrfilm igår med en tjej som var sjukt lik henne,
Men det kanske inte hör till saken här.
Grejjen jag stör mig på är att hon ska se så jävla oskyldig ut.
Tänkte på en till sak, hennes ögon är fan lika stora som mina pungkulor om inte större t.om
Frågan är…
Får hon inte kuk av sin pojkvän som ser ut som man kört ett rivjärn över huden på?

Gapa lite så får du nog ner mic jäveln i halsen också!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

6 kommentarer på “Varför så Oskyldig?”

  1. Loool Says:

    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA Störtskön:D

  2. Johanna Says:

    ÄLSKA HAHA<3

  3. Makemyday Says:

    Klockrent

  4. linda Says:

    HAHAHAHAHAHHA

  5. Motalakalle Says:

    Du är så jävla skön jocke


Kommentera

